Underbart!

2013-01-23 @ 00:01:35
Va underbart väder idag, strålande sol, dock typ -15 på dagen :/ vi hade -21 imorse :s bläää!
Åkte in till stan för en speciell lektion och sen drog jag och johanna till gymmet och körde lite crosstrainer och gick lite på bandet, va väldigt skönt att röra på sig :) får se om jag hinner med ett till tillfälle den här veckan men tror inte det, :( måste plugga till Fysikprovet imorrn som vi har på torsdag, och på torsdag och fredag går jag ju i gävle så är hemma as sent :/ riktigt synd!
Red ut barbacka på Ella en stund idag, pigg var bara förnamnet :D åh så söt man kan va, skuttade och var överallt hela tiden :'D har ridit henne barbacka dom tre senaste tillfällena jag ridit, och hon har ALDRIG gått så bra som hon gör nu :D åh kan inte beskriva det,, har sagt det för ut men kan inte bli riktigt klok på det, hon borde inte kunna gå SÅHÄR bra med den tjocka magen :0
Som sagt så ska jag plugga fysik imorrn, men ska även göra mina collage :) har klippt ut hälften av de 85 bilder jag skrivit ut :p bara att fortsätta imorrn..
Mina två katter, Saffi och Lillan/lillasyster hade världens krig på mitt rum inatt,, så vaknade flera gånger av att dom skrek och att klippa skällde utanför min dörr.. dom förstörde min sömn :( kattskrällen!
inatt hoppas jag på att få sova ostört. och nu borde jag sova, så godnatt gott folk!
btw hoppas ni har läst Historian om Ella som jag la ut i lördags, om inte så gör det gärna!
XOXO Pim
 
dagens nyttiga del och dagens finaste del
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0