Ni har nog rätt trotsallt :)

2011-07-26 @ 21:35:45
Kim Järlund om Sälja?:

sälj inte Ella! :O de e ju henne du ska sattsa på. så då behöver ju du inte tävla, då kan du ju träna på eget vis. Moritz, han kan du ju, ella e så ung, o du skulle väl bli unghästutbildare? GULD LÄGE OR WHAT!? :D

JOSEFINE! om Sälja?:
fan gumman.. du vet att jag alltid finns vad som än händer!!! jag får väll köpa hästarna då så får du dom på foder ;););) <3333333
Kim du har nog rätt så mkt rätt, ja ska nog satsa på henne men allt går så tungt just nu men ja får inte ge upp nu! ja måste kämpa vidare. Tack för att du påminde mig :)

Josse ja de skulle ju kunna va ett alternativ ;D rätt så najjs de skulle va ändå ^^ Ja älskar dig! och du vet att jag finns där för dig också vad som än händer! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0