Sälja?

2011-07-24 @ 12:25:45
Ja tror ja säljer hästarna så slipper jag massa skit från familjen om att det är jag som tar alla pengarna, det är jag som kostar mest, det är jag som gör att vi har lite pengar, det är jag som tjatar om mer, bla bla bla...
Tänk va skönt att slippa deras tjat...

Ja ska nog sälja Ella o behålla Mortiz o bara rida hemma i skogen och inte träna något för tränare eller tävla...
Så kan min jävla familj ta o hålla käften för en gångs skull!

Varenda dag får ja höra "sluta tjata, du är den som gör att vi inte har pengar, du är den som tar all mammas lediga tid, du är den som kostar mest bla bla bla..."


Jag skulle sakna det enormt men är det vad som behövs för att slippa allt gnäll så är det nästan värt de...

Kommentarer
Postat av: M i c k i s

Vet precis hur det känns ....

2011-07-24 @ 18:31:25
URL: http://majckis.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE!

fan gumman.. du vet att jag alltid finns vad som än händer!!! jag får väll köpa hästarna då så får du dom på foder ;););) <3333333

2011-07-24 @ 19:42:25
URL: http://josefineutank.blogg.se/
Postat av: kim järlund

sälj inte Ella! :O de e ju henne du ska sattsa på. så då behöver ju du inte tävla, då kan du ju träna på eget vis. Moritz, han kan du ju, ella e så ung, o du skulle väl bli unghästutbildare? GULD LÄGE OR WHAT!? :D

2011-07-24 @ 19:58:13
Postat av: Anonym

Ska jag vara ärlig så tycker jag att man INTE borde säga så till sin dotter, eller sitt syskon. :C

2011-07-24 @ 21:49:53
Postat av: Emma

Har varit i exakt samma sits som du... Och vet precis hur du känner. En av andledningarna till att jag inte köpte en ny häst när jag gjorde mig av med min. Visst det är tråkigt att inte ha en egen som man kan utvecklas och nå nya mål med men du ska veta att det alltid finns hästar att rida och massor av folk som är tacksamma för lite hjälp.

2011-08-02 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0