Godmorgon härliga lördag!

2013-11-30 @ 10:50:20
Godmorgon härliga lördag! 
Idag mår jag riktigt bra igen, litelite ont i halsen men inte alls mycket, lycklig tjej!😄👏 

Klockan är halv 8 här i Brasilien och jag är redan klarvaken.. Adri kom hem inatt igen och idag blir det en liten trip med bilen som Adri har hyrt för helgen 😊 vi pratade om bergen men vi får se vart dagen för oss 👌 
Det är soligt ute men tyvärr fortfarande skuggigt på våran bakgård så kan inte sola som kag hade tänkt mig... Menmen får väl äta lite winegum i väntan på att resten av huset ska vakna ☺️ 

Jag trivs faktiskt ganska bra här, även fast jag längtar hem till lugnet i den svenska skogen, det är lite för mycket ljud här för min smak men det funkar. Jag har dock inte världens skönaste säng, den är lite för hård för min ryggs smak så min ländrygg är lite halvt död för tillfället men det kan också va för att jag typ tappat alla muskler i ryggen nu när jag knappt ätit eller rört mig.. Läskigt hur fort kroppen kan tyna bort 😨 ser mäkta skillnad på min mage och rygg efter den här veckan när jag varit sjuk, inte mycket fett eller muskler kvar alls ju... 😔 menmen det får vi jobba upp när jag blivit helt frisk igen, tänker inte riskera att bli sjuk igen! 

Menmen nu får ni ha det så bra där hemma i Sverige så hörs vi senare ikväll med en uppdatering om vad som hänt idag!
Chao 😘❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0