Fredag 👌

2013-11-29 @ 13:12:16
Godmorgon vĂ€rlden â˜ș 
Just nu ligger jag i sĂ€ngen och funderar pĂ„ om jag ska gĂ„ upp och ta en dusch eller om jag ska gĂ„ raka vĂ€gen till köket och Ă€ta nĂ„got först, Ă€r faktiskt hungrig 😄👍 har nĂ€stan inge ont i halsen lĂ€ngre vilket Ă€r vĂ€ldigt skönt 👏 
Hade fĂ„tt ett samtal frĂ„n min lilla pojke för en timme sen sĂ„ ska försöka fĂ„ tag pĂ„ honom ocksĂ„ ❀ 

IgĂ„r kvĂ€ll mĂ„dde jag verkligen inte bra, tror kroppen hade slut pĂ„ energi totalt för sĂ„ fort jag försökte gĂ„ sĂ„ kĂ€ndes det som om jag skulle svimma sĂ„ lĂ„g pĂ„ soffan tills kl va 8 sen gick jag och la mig 😊 idag verkar jag mĂ„ bĂ€ttre men har ju som sagt inte rest mig Ă€n. Kan varit sĂ„ att jag drack lite för lite igĂ„r och sĂ„ solade jag typ en timme eller sĂ„, vilket kanske inte va sĂ„ bra 😁 menmen hoppas jag mĂ„r bĂ€ttre idag och att jag fĂ„r i mig lite mer mat sĂ„ kroppen orkar göra mig frisk! 
Ha det sĂ„ bra sĂ„ lĂ€nge 
😚 Chao 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0