vid datorn igen

2013-03-03 @ 10:49:29
Sådär nu sitter jag vid datorn igen så nu kan ni få lite roligare inlägg med bilder osv :)
Själv ska jag ta och plugga massor idag för har lagt alldeles för mycket på en hög ist för att bara ta tag i det och göra skiten.. så idag blir det Fysik, Mikrobiologi & Genetik, Ekologi och lite projektarbete. inte det roligaste men måste göras :/
Det är strålande sol ute men blåser på tok för mycket för att jag ska ge mig ut på min tokiga överpigga tjockis till häst, plus att det är ren isgata överallt.. Så idag blir det bara plugg hela dagen. :)
Nej hörrni nu måste jag sluta, hoppas ni får en roligare dag än vad jag kommer ha!
XOXO Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0