Roadtrip

2013-03-02 @ 18:24:00
hej på er!
Just för tillfället sitter jag på Gävle Centralen och väntar på Upptåget som går 18.39, är framme i uppsala runt 20 igen och då är det bara att vänta på mamma och lillebror som är på UKK och lyssnar på Musik Direkt deltävling 3 :) idag åkte jag buss ner från Sandviken så blev lite som en roadtrip det här, väldigt kul att få se allt nytt.
Jag har haft det väldigt trevligt i Sandviken de här dagarna, väldigt fint där uppe!
Väl hemma sen så blir det nog direkt ut i stallet för kånner jag mamma rätt har hon jobbat idag och då är det ett stall att mocka och fixa :) imorrn blir det massa plugg!! har 3prov jag måste hinna göra innan vecka 12 :(
 nej nu ska jag chilla lite, vi hörs!
 XOXO Pimpim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0