Fy skäms..!

2013-03-09 @ 00:17:48
Så va vi där igen,, den här nedrans latheten att inte skriva ett inlägg här om dagens sysslor bara för att man inte orkar starta datorn.. FY SKÄMS Pim!!!
Aja idag har jag iaf varit uppe i Gävle och haft Mikrobiologi  där vi gjorde en bakterie labb med olika bakterier och olika antibiotika och sen have vi en lite intruduktion till Genetiken som vi börjar med nästa veckan. intressant och kul :)
Kvällen spenderades inne hos lillebror framför Nintendo Cube där det spelades Mario cart med honom och Sanna :) väldigt kul förutom att jag förlorade hela tiden :p det är inte riktigt min grej även fast det är kul :p
Imorrn står det ridning på schemat och sen tycker mamma att jag ska ta och övningsköra till knivsta med henne så får väl bli det med :p
Gällande ridningen så är det inte många veckor kvar jag kan rida henne, för damen har börjat fylla ut juvrena så bara ca 1 månad kvar tills det förhoppningsvis ploppar ut en frisk lite krabat :D kommer bli så jäkla kul!!!
Längtar satan!
 
Igår var jag på riskettan efter skolan så nu är jag ännu ett steg närmare körkort, bara halkan kvar sen är det bara att skriva och köra upp (Y) skönt!
Men nä nu tänkte jag ta och hoppa ner i sängen och slå på ett avsnitt av Gossip Girl (y) älskar den serien!
 
Torsdagens outfit - Väst från Mexx, Åre-tjocktröja och Halsduk från indiska (och Ljust blå/vita Outfiters nation jeans och en vit/svart randig långärmad tröja från Gina Trocot, som inte syns på bilden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0