Duktigt godis....

2013-03-01 @ 18:24:00
FÖRLÅT förlåt förlåt.. jag har inte uppdaterat en enda gång sen studentkryssningen.. jag fick iaf influensa på onsdagen efter studentkryssningen.. spydde och hade feber :( äckligt! så jag kunde inte åka ner till Ida i Göteborg som var planerat, det var något jag sett fram emot ännu mer än studentkryssningen.. :'( men kommer åka ner en annan helg ist! 
den här veckan har jag haft praktik på Uppsala Hundsim, haft en otroligt trevlig och lärorik vecka, något jag absolut skulle kunna göra om :) även fast det var lite för slappt vissa stunder då jag helst har fullt upp hela tiden, blir annars väldigt lätt uttråkad och rastlös :) men det var väldigt kul att få simma hundar och vara med på olika intron :) 
just nu sitter jag på ett regional tåg till sandviken för att träffa en polare :) duktiga jag missade ju såklart upptåget med 5sekunder.. såg dörrarna stängas precis när jag är 5m ifrån... sååååå irriterande..!!!!! -.-' men nu är jag iaf påväg, kostade ju typ ingenting att köpa en sista minuten biljett (y) 
nej nu ska jag vila lite och låta mobilen få ladda utan att jag tar massa energi från den genom att surfa en massa :) 
see ya!
XOXO Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0