vi ser de snöa, vi ser de snöa, det va väl roligt hurra!?

2013-01-03 @ 19:33:26
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, tog en liten tur på flickan i morse, hon va pigg och glad som vanligt :) Fick bli dressyrsadeln och hacket, lite omväxling va tanken. hon gick faktiskt rätt bra, förutom att hon taktade hela vägen hem :p busfrö, kan inte fatta att hon precis gått in i 8e månaden, inte långt kvar till april nu :0 blev iaf mest skritt idag då det fortfarande är lite isigt på grusvägarna och på asfalten tycker jag inte om att trava så mycket även fast den är isfri, blir så stumt nu när hon är broddad, känner oftast att dom liksom fastnar i stegen med brodden mot asfalten :) på vägen hem så började det snöa igen, rätt skönt faktiskt för jag tycker absolut inte att vinterna ska försvinna än, jag måste ju få fylla år först :o så jag satt och sjöng "vi ser de snöa, vi ser de snöa, det va väl roligt hurra!?" så härligt att sjunga lite när man sitter och skrittar i sin ensamhet på världens finaste flicka! :'D
Efter det har jag bara suttit och kollat på Gossip Girl men har faktiskt även varit lite duktig idag, genom att plocka ur och i diskmaskinen nyss (a) och nu tänkte jag göra ett försök att redigera lite bilder på Photoshop som jag laddade ner igår, vi får se hur det går men bildbevis kommer senare iaf :p
Ha det så bra tills vidare
XOXO Pim
 
Dagens otroligt vackra outfit (gröna mjukisar, röda gummistövlar, gul vinterjacka och knallrosa skritttäcke) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0