Tjocka flickor :D

2013-01-07 @ 22:24:00
Åkte med mamma in till stan vid 8 och satt och pluggade djursjukvård i Härjedalsköksbutiken tills dom var klara med deras morgonmöte, sen åkte vi vidare till hööks där mamma köpte en ny grimma för att vi hade ingen fullsize och Crazy behöver det och antagligen min fölunge i framtiden :) jag frågade även om jag kunde få ha min blockpraktik där men icke sa icke.. gick även in till veterinären som ligger bredvid hööks men dom tog inte heller emot för dom hade inte tillräckligt med saker att göra för att sysselsätta en praktikant,, men fick tips på andra veterinären som kanske tog emot, så det tackar jag verkligen för :) bara att leta vidare då,, har bara 6veckor på mig.. panik! aja, sen åkte vi till IKEA där mamma köpte en ny skohylla till hallen och jag köpte en skohylla till mitt rum, två tavlor som jag ska göra collage av, en för mina kungar och min lilla vita prinsessa och en för min stora prinsessa :) kommer bli toppen snyggt! sen köpte jag även två förpackningar med plastgaljar att ha i garderoben då dom i trä tar så mycket plats.. är iaf mycket nöjd med mina inköp :D sen lämnade mamma mig i gränby där jag skulle lämna tillbaka en tröja och byta ut en åt lillebror (men inte va han nöjd med den jag tog med mig hem heller -.-) och då hittade jag en riktig liten snygging till mig själv :D en grön kort kavaj, åh så snygg den va, så kunde ju inte låta den hänga kvar ^^ 100:- fattigare, men åh så värd det!
 
 
Efter det drog jag till skolan och fortsatta plugga lite i väntan på att klockan skulle bli 3, men blev för uttråkad så gick ut på stan och träffade två saknade vänner, Rasmus och Dennis, sprang runt på stan med dom en stund sen drog jag till China garden där Johanna och Filippa väntade, sen tjockade vi buffé och hade en allmänt jätte trevlig kväll. Lär göras om snart! tjocka flickor blev vi då kan vi ju säga, jag och johanna satt och försökte trycka i oss det sista vi hade på tallrikarna i typ en halvtimme x) hahah men gott as hell va det iaf.
Sen va det bara att sätta sig på 809 och åka till "hemma" för att åka med Janne hem därifrån och sen va det bara ut och fixa stallet och nu hoppa i säng. haft en mycket trevlig dag idag, har saknat att göra något med mina vackra flickor :)
hoppas ni också haft en bra dag!
XOXO Pim
 
tjocka flickor :D

Kommentarer
Postat av: Elaine

Snygg kavaj! Och gott med kinamta då!

Svar: ja visst är den :D oja verkligen!
Pimpim Stoor

2013-01-08 @ 20:36:12
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0