Snurrig i bollen..!

2013-01-08 @ 18:40:11
Asså min hjärna är överbelastade nu.. skrivit 5st A4-sidor med sammanfattning från tre föreläsningar, och fler blir det då jag inte är klar än,, hur ska jag klara av provet imorrn :o kommer ju va helt ihop snurrad i hjärnan imorrn.. aja hoppas jag klarar det, bra start på terminen annars liksom..
 
Imorse red jag en liten tur på damen, fick bli hoppsadeln, Sherrys träns med hennes tredelade nickelfria bett med fasta ringar och gramanen idag, hon jobbade på väldigt bra, red bara en halvtimme i mest skritt och trav, gjorde en fattning i båda galopperna, la ner henne så lågt det gick och red i fältsits bara för att få henne att jobba igenom ryggen och det gjorde hon verkligen toppenbra idag, är väldigt nöjd med henne idag, dock bråka hon lite i fattningarna menmen :) hon har börjat bygga mycket fina ryggmuskler och hals-/nackmuskler, kommer bli en riktig snygging så småningom!
Eftersom hon inte är klippt så blev hon lite svettig så plockade av allt, satte på ett fleecetäcke, streatchade bakbenen och gick sen ut på en liten "torkapromenad" som jag kallar det :p dock dög det inte att gå på vägen som ni ser på bilden här nedan, käppisflickan :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0