Pappi helg

2013-01-06 @ 01:10:00
Skulle rida Ella imorse va tanken men hon va lite svullen i ena fram så jag och mamma tog en liten promenad med Sherry och Crazy ist, Crazy var väldigt nöjd över att få komma ut en stund :) Vi åkte till Alunda och handlade en pall spån på Gustis och lite korn på Granngården, fick även med mig en väst hem som va på halva priset :) Sen när jag eftermiddagsfodrade hästarna så kände jag på Ellas ben igen och då va hon inge svullen längre så får hoppas på att det bara va en vrickning eller nått litet :)

Nu sitter jag hos pappa och har precis kollat på Sagan om de två tornen, så jäkla bra! nästa lördag blir det sista filmen sen ska jag ge mig in på att läsa boken om Bilbo :p
Jag har inte lyckats en enda gång att få till en bild i photoshop.. ger upp snart..
aja nu ska jag sova! God natt
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0