Nöjd med min dag.

2013-01-29 @ 22:49:17
Hej på er!
Idag blev det till skolan och ha Fysiklektion med vår nya lärare :) Gustav var super trevlig (och snygg ^^) och duktig på att förklara så nu känns det mer hoppfullt att jag klarar av kursen (y) Efter en väldigt trevlig och lyckad lektion begav jag mig av mot Lindvalls Kaffe där jag skulle möta Linn och hennes vänner för att sen gå och äta på Karlssons tillsammans :) Efter lunchen gick jag upp till skolan och satt och gjorde ingenting i typ en timme, kollade typ facebook och lite sånt skit (borde ha pluggat),, sen begav jag mig av mot gymmet där jag körde Crosstrainer i 30min sen hann jag inte så mycket mer innan det var dags att bege mig mot skolan igen och lämna väskan för att sen gå till körskolan :) Känner mig nöjd med min dag idag, trots att jag inte har gjort så jätte mycket.
Lillebror hämtade mig vid bussen med Lilla blå och sen när jag kom hem så fixade jag klart rummet så nu sitter alla tavlor där dom ska och hästarna kom in för ett tag sen också :) nu får man väl hoppa i säng och invänta morgondagen.. inte alls sugen på att bli ett år äldre, skulle kunna hoppa över det det här året. :s men sån tur har inte jag.. blöö
aja nu blir det sängen med en bra film så ni får ha det så bra!
XOXO Pim
 
Justja vi va ju på Nötknäpparen på UKK igår, det va helt okej men rätt segt så nog inget jag kommer göra igen :p Nötknäpparen är en balett med musik av Pjotr Tjajkovskij.
 
Bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0