Hela dagen blir så mycket bättre då!

2013-01-24 @ 23:28:29
Åh dagen kunde inte börja sämre,, hade världens huvudvärk när jag vaknade plus att jag vaknade 1h senare än jag egentlige skulle.. missade expressen men som tur va så va 811 i tid så jag hann med tåget.. så som sagt inte världens bästa start på dagen om vi säger så.
Men väl på tåget när jag fick lite macka och te i mig och såg solen vandra upp på himlen, ja då kunde ingenting förstöra min dag, inte ens tanken på att ett fysikprov väntade i gävle. hela dagen blir så mycket bättre när man ser skymten av solen!
 
åh så vackert det är när solen vandrar upp på himlen och lyser alldeles gyllengul och fin :')
 
Väl i gävle så gick provet faktiskt rätt bra, eller aa det kändes som det iaf :) och sen på eftermiddagen så började vi med att räkna krafter i olika riktningar osv,, hann med alla uppgifterna på pappret innan vi begav oss av hem igen, så skönt när man fattar hur man ska räkna, allt blir så mycket roligare då!
Väl hemma efter 40min på tåget till Tierp, 1h 10min på bussen till Gimo och sen 20min väntan i kylan på hämtning, så blev det ut till hästarna och ge dom hö lite fort sen har jag bara suttit och skrivit min labbrapport på pendellabben vi gjorde första veckan, förutom dom 30min då jag gick ut och fixade stallet och kastade in hästarna. nästan klar med labbrapporten, men om jag ska orka upp imorrn så måste jag sova nu så godnatt gott folk!
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0