Hej igen!

2013-01-19 @ 17:53:33
Hej igen!
Ledsen för att jag inte har skrivit något på några veckor, men har faktiskt inte haft något att skriva :) har väl egentligen inget vettiga att skriva nu heller men kände att jag måste uppdatera här lite. Såg att det, trots att jag inte har skrivit något, varit många som gått in och läst här den senaste veckan, det är jätte kul så det tycker jag ni ska fortsätta med :D
Tänkte dra det som hänt senaste tiden lite fort, skolan har löpt på men inte ute problem som vanligt.. gävle har satt en fysiklektion på måndagar och den kan ju inte vi gå på så nu ska vi kanske få Sahar som gav mig IG i matteC vilket hon inte hade någon grund till. och som ni kanske förstår så vägrar jag ha henne, så vi har krigat med skolan,, som vanligt.. hade hoppats att det skulle bli ändring på det men icke sa nicke.. aja vi får se vad dom hittar på för lösning.. kan ju liksom inte missa 2h fysik i veckan och så tror dom vi ska klara en 150p kurs på en termin.. lyckat.. -.-'
Ella går bättre än hon någonsin har gjort, trots att hon är dräktig i 8e månaden och världens tjockis så går hon så jäkla bra :D kan inte beskriva hur det känns att rida henne :'D formen börjar sitta nu och fattningarna med, åh är så lycklig när jag rider henne!
Jag, Johanna och Filippa har börjat gymma på Friskis och Svettis i Uppsala, jätte kul :D vi har varit där 2ggr, i tisdags och igår, i tisdags körde vi lite cross trainer och promenerade på banden och igår körde vi cross trainer i 20min, och jag har ridit barbacka i två dagar så har VÄRLDENS träningsvärk :( ont!
Jag har bara gått i skolan i två dagar den här veckan :D SÅ SKÖNT! måndag och torsdag, onsdag ledig som alltid, tisdag ledig och fredag ledig (Y)

Det har faktiskt inte hänt så mycket den senaste tiden faktiskt, eller jo vi va till Vittinge och kollade på en sak för några helger sen, vad det va får ni veta sen när det kommer ;D
Ikväll kommer nog inlägget om Ella som jag lovat, det är färdigskrivet men ska bara lägga in lite filmer också sen lägger jag upp det :) Lillebror och jag tog "Lilla Blå" till pappi idag det gick bra förutom att fönstret lillebror vevade ner inte ville åka upp sen.. så det var rätt kallt att åka i 45km/h i -20 med ett fönster nere till hälften :p
jag har precis skrivit ut bilderna som ska vara med i collagen som jag ska börja göra när jag åker hem till mamma imorrn.
Hoppas ni har haft det bra under tiden som jag varit frånvarande!
Ha det kung vänner!
XOXO Pim
 
 
Lilla blå och pappis bil, lite skillnad va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0