Crazy Bitch!

2013-01-04 @ 22:55:47
Dagen har bestått av... inte alls mycket faktiskt.. red Ella vid 3-tiden, tog bara typ 10min att få in henne.. knäppjöken kände typ vårkänslor eller nått liknande,, sprang runt som en galning i typ 10min i hagen, men lite vacker att se på när hon visar upp sig är hon allt min lilla arabflicka :') dock trampa hon sig lite på ena bak, inget allvarlig, men nu är hon vackert blå på sin enda vita fot..
 
 
 
Efter det så har jag kollar på Gossip Girl, har kommit till säsong 2 nu,, typ fast.. vilket inte alls är bra! -.-' men den är ju så bra :0 aja imorrn måste jag iaf plugga till "D9-provet" som är på onsdag, (D9 är slutprovet på djursjukvården, klarar vi det så får vi typ ett diplom/certifikat på att vi får injicera andras djur, vilket skulle vara en bra grej att ha med i bagaget). Nä nu ska jag gå och duscha sen blir det sängen, dax att ändra på dygnet ordentligt nu, skolan börjar ju på onsdag.. sista terminen så bara att kämpa på :)
Aja ha det så bra så hörs vi!
XOXO Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0