Back to school - skönt!

2013-01-09 @ 18:44:00
Idag har jag gjort det där D9-provet, kändes rätt bra :) hoppas jag får godkänt...
käkade lunch med saknade brudarna, väldigt skönt att vara tillbaka i skolan igen, rutinerna kommer igång och vardagen blir mer händelserik än när man inte har något att göra. Efter lunchen blev det hem och en liten tur på hesten :) Blev hoppsadeln och hacket idag, travade med inte så mycket krav mer än lång och låg, skötte sig sådär, lite för pigg idag för att kunna slappna av ordentligt. gick sen ut på en åker där dom har kört ett spår med traktor så det var precis lagom att rida på (y) red några varv i trav och sen gjorde jag några fattningar på den "braiga" delen, travde bort - galopperade hem, bara för att få det positivt och energin till att fatta galopp när jag ber om det, hon gjorde en jätte fin fattning till höger men bråkade till vänster,, nu har jag iaf hittat en plats jag kan galoppera på mer än på vägarna :D toppen!
Är i helhet nöjd med flickan, hon va pigg och glad och överallt men lyssnade ändå rätt så bra på mig.
Nu ska jag äta och sen börja skriva på ett personligt brev, dags att söka lite jobba nu ju..!
Hoppas ni haft en toppen dag idag ni med!
XOXO Pim
 
(bild från förra veckan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0