Årets sista och bästa dag

2013-01-02 @ 22:14:30
Nyår 2012 är nog mitt bästa nyår hittils :) hade så jäkla kul med världens bästa människor som får mig lycklig och att må bra, inget slår det liksom!
Igår blev det en lugn dag, hovis va här och fixade fötterna på hästisarna och idag har jag gått runt 2 av 3 hagar och fixat staketet efter all denna snö, mysig va det när man fick sällskap av hästarna mitt i allt också :)
Någon jag verkligen älskar här på jorden är min fina Ella, finns inga ord för den känslan, hon är bara bäst helt enkelt!
Har även kommit på mitt nyårslöfte (mitt första någonsin) och det är: Gör det inte igen, gör aldrig samma misstag igen!, finns nog dom som vet vad det handlar om, men jag tänker inte skriva ut det här på bloggen iaf, är för personligt för det. :)
Hoppas ni alla fick ett lika bra avslut som jag fick
XOXO Pim

Janne släppte upp en vacker Chinalykta innan jag åkte till Tuna, otroligt vackert :)



Här börjar de otroligt sexiga bilderna ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0