On the floor

2013-02-16 @ 17:07:24
Hej på er!
Just nu sitter jag på golvet hos pappa och pratar om jobb, framtiden osv med pappi, Katinka och farbror Jonas :) Väldigt kul faktiskt, ,men börjar få skapligt ont i röven nu xD
Har pluggat lite fysik imorse innan Jonas kom och sen dess har vi suttit och fikat och snackat om allt möjligt mellan himmel och jord, väldigt mycket om politiken i Sverige och övriga länder och om vilka idioter vi har i riksdagen mm.. väldigt intressant att få veta hur det varit och hur det är :)
Hade egentligen tänkt plugga fysik hela dagen så jag slipper göra det på lovet nästa vecka, men får göra det imorrn ist, är inte så mycket kvar.
Red Ella igår, hon var helt sjukt duktig :D fattade galopp utan minsta problem, dock såg hon spöken överallt och hoppade för minsta lilla men där emellan skötte hon sig klockrent (y) så skönt!
Igår var vi nere på Björkö och kollade igenom vad vi ville ha av morfars saker i stora huset :) fann några små guldsaker jag skulle vilja ha men får se vad man får sen :)
Igår fick jag även min födelsedagspresent från Katinka, massa kläder :D Så nöjd! Bilder kommer imorrn!
Nej hörrni nu måste jag vara social igen! Ha det kung!
XOXO Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0