Duktig idag.

2013-02-17 @ 18:02:02
Hellojsan!
Idag har jag varit lite duktig, skrev klart en uppgift i mikrobiologin och lämnade in den och räknade lite Fysik, tills häftet tog slut.. efter det hjälpe jag pappi med veden sen har jag suttit och skrivit på mitt CV. Borde åka hem till mamma snart, är ju studentkryssning imorrn så måste fixa allt och packa osv :D ska bli så galet kul med vännerna!
Dock läste Katinka en artikel om en våldtäkt på m/s Silja Galaxy tidigare idag,, hoppas det inte händer nått sånt imorrn!!
Här är artikeln.. vidrigt om man frågar mig. 
 
Nej nu ska jag nog ta och packa och göra mig klar för att åka hem till mamma, klockan är ju massor :o 
Ha det kung!
XOXO Pim
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0