Teologiexamen 2.0

2013-12-08 @ 17:39:27
Här kommer lite bilder från TeologiExamen igår. Rolando är en vän till Adri och det var han som tog examen i Teologi på EST igår 😊 
Ceremonin va först booooring med massa prat och ännu mer prat och sen blev det väldigt rolig när dom fick sina examensbevis och sen blev det lika tråkigt igen med massa tack-tal och babbel... 😁 sen på kvällen hade vi ju fest för Rolando här hos oss, jag gick in vid 1 för att jag höll på att somna men när jag rest mig upp så blev jag med ens piggare så ringde min lilla pojke i Sverige som hade börjat ploga då (3 på morgonen svensk tid) och sedan låg jag och pratade med honom tills klockan blev 4 så i 2,5h ☺️ Så mysigt! Men när vi lagt på och jag skulle sova så somna jag aldrig så låg och snurra runt till kl va 5.. så prata med Jimmie en stund till då för att få mig att somna, efter ett tag lyckades vi ✌️
















Rörd Adri fick tackros av Rolando 🙈☺️




Imorse kom två vänner till Adri som ska bo här i en vecka med oss, det är dom jag prata om som pratar svenska 😄 vi har ätit lunch för en stund sen (rester från festen igår) och så har jag legat och pratat med min pojke i en timme ungefär men nu blir det byta om till bikini och ut och sola 😍 
Chao😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0