Roadtrip

2013-12-01 @ 01:35:00
Hej igen! 
Nu är vi hemma igen. Vi har varit ute och åkt bil mest hela dagen. Vi åkte upp i bergen och besökte lite städer där, vi besökte nog närmare 3-4städer totalt innan vi begav oss av hemåt igen😊 
Det var väldigt vackert i bergen, utsikten va makalös när vi åkte i bilen längst vägen upp och ner såklart! 




Vi åkte längst en väg som hette "Kärlekens Väg" (minns inte vad Adri sa att den hette på portugisiska), den bokstavligttalat slingrade sig upp för berget, det svängde höger och lika fort tillbaka till vänster och så höll det på i evigheter😜 eftersom Adri än inte har någon egen bil så fick vi hyra en,, och det blev en liten ful Cheva. x)

Vi gick runt i lite städer och kollade i butiker och kyrkor och hur dom hade julpyntat i städerna. Känns så konstigt att se allt julpynt mitt i sommaren, funkar liksom inte i mitt huvud, julen är ju på vintern inte sommaren 😆 






Vi försökte oss även på att ta oss igenom en labyrint som fanns i en av städerna, dock misslyckades vi så vi fick vända och gå ut igen 👎 

Vilse i labyrinten 


Det hände massa mera saker men just nu orkar jag inte skriva mera, skriver en fortsättning imorrn ist. 
Har precis pratat med mitt hjärta på andra sidan jorden och nu ska jag hoppa i säng! Klockan är 22:34 här så dags att sova nu ☺️ 
Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0