Partey!

2013-12-11 @ 02:26:48
Kvällen blev väldigt trevlig trots en massa misslyckad gröt i huvudet av all portugisiska och spanska 👍 massa mat (kött och grönsaker) och glass till efterrätt, inget man säger nej till direkt, fast saknade en hemmagjord riktigt god svampsås eller en tjock fet god bea 😕 men glassen älskar jag 🙈 







Har pratat ett par gånger med min pojke ikväll också, imorrn på morgonen är sista gången vi pratar tills fredag.. Hur ska jag klara mig utan att höra hans röst i hela 3 dagar 😩 får trösta mig med att det är till The Beach vi ska! Hoppas på sol så jag kan få bada och sola en massa. 

Menmen det är först imorrn.. Tillbaka till kvällen. Efter efterrätten så satt jag och Luci och pratade om Femtio nyanser av honom, jag har läst den och hon har tre kapitel kvar..  den är så bra 😍
Vi kom iaf fram till att vi nog är rätt snuskiga som kommer och tänka på boken när vi sitter och pratar om saker och ba "haha som i boken",, för er som inte läst den, LÄS DEN!! Säger bara stackars brasilianare som såg oss sitta och asgarva medan vi prata om boken på svenska, det måste ju sett rätt kul ut eftersom dom inte fatta någonting av vad vi sa 😆 hahaha


Efter våran "pratstund" så bestämde jag mig för att gå in, då va klockan ca 22, hade tänkt lägga mig och läsa och koppla av så att den misslyckade gröten  kan få försvinna ner i avloppet. För imorrn kommer det garanterat en ny! 
Men ist för att läsa så städade jag rummet ist, behövdes kan jag lova! (tom garderoben såg ut som ett bombnedslag, vilket händer väldigt sällan hos mig) Men man kan tydligen faktiskt stöka ner rätt bra på 2 veckor.. 
Men nu blir det boken en stund och sen sova.
Chao 😘






En liten "Dagens outfit" får det bli också, dock kvällens outfit, på dagen hade jag vita shorts ist och ingen kofta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0