Kvällen den 14 december 2013

2013-12-15 @ 02:44:29
Kvällen den 14 december 2013, min sista kväll i Brasilien! Nu har jag varit här i snart exakt 3 veckor, hela TRE veckor har jag varit ifrån min vardag hemma i Sverige, jag har haft otroligt roligt här trots att jag började min resa med feber och halsfluss och har längtat hem en massa! Jag som vanligtvis inte har hemlängtan har längtat hem som en tok redan från det att Jimmie lämna mig på Arlanda den 24 november 2013 kl. 07:55, ända sedan dess har jag längtat hem, hem till min underbara familj, till mina tre favoritpojkar (Jimmie, Chewie och Lilleman) och mina två favorittjejer (Johanna och Ella)! Men jag är också så tacksam för att Adri gav mig den här möjligheten, att få resa till andra sidan jorden och spendera tre veckor här med dom i värmen och få se en helt annan kultur och ett helt annat sätt att leva. Jag har fått lära känna en massa roliga och trevliga människor trots svårigheterna att förstå varandra. 

Min sista eftermiddag/kväll började med att jag packade, tog ett sista dop i poolen och sedan duschade och gjorde mig klar för resan hemåt imorgon. Jag försökte göra Check-in online flera gånger utan resultat, så det får jag göra på flygplatsen imorrn, med hjälp av Adri. Efter det så pratade jag i 1,5 timme med han som ALLTID får mig på bra humör, han som får mitt hjärta att hoppa över ett slag, 
han,, 
min pojke,, 
min Jimmie,, 
han är den första jag kommer se på Arlanda på måndagkväll, 
ska bli så otroligt skönt att få vara i hans trygga famn igen, efter hela 3 veckor ifrån honom! ❤️ 

Sen begav jag mig ut till de övriga i gänget som va här (Adris arbetskollegor) och åt lite "knyt-middag" och kollade på medan galningarna (Thiago, Cesar, André och Luci) badade i poolen medan solen gick ner. Sen begav jag mig in för att försöka checka in igen,, utan resultat nu med... Så väntade på att min pojke skulle ringa igen och efter ett par samtal så sa vi godnatt! Pratade med mamma en stund också, och min söta älskade Chewie också (sötungen försökte äta upp telefonen igen ^^) men nu blir det sängen för mig också, klockan står på 07:40 imorrn, flyget hem till Sverige går från Porto Alegre 12:30! Det kommer nog ett inlägg till innan jag far till flygplatsen, men tills dess, ha det så bra och sovgott alla goa och glada! 
Chao 😘

Bilder från kvällen 






Thiago hoppar i vattnat 👏



Cesar och Luci i poolen ☺️




Lite brunare ben har jag faktiskt fått 😁


André på Willy (som ett barn igen) 😉




Cesar och Thiago pratar och skrattar för fulla muggar ✌️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0