Helt sjukt fantastiskt!

2013-12-10 @ 02:57:26
Idag åkte vi upp till The Grand Canyon of Brazil. Helt sjukt vad vackert! 
Vi trodde det bara skulle ta 2h dit för det hade en vän till Adri sagt men det tog ca 4h upp och ca 5h ner, jobbig resa kan jag lova! Vi åkte fel både hem och dit och på hemvägen spöregna det en bra stund av resan. Jag menar verkligen SPÖREGNA!! 😱 vi såg typ 2m framför oss och inget mer 😁 



På vägen hem åkte vi förbi en rätt snygg skulptur i en by 😊 

På vägen upp köpte jag detta, kunde inte låta bli 🙈🙊 hihi

Och påvägen hem så va vi in i en butik i byn med skulpturen,, och jag har kommit fram till att varenda, verkligen varenda större mataffär säljer sprit, vin och alkoholhaltiga drycker, och inte några stycken heller utan ett helt upplag av olika sorter! 😁 Tänk om det vore så i Sverige, tänk vad enkelt allt skulle va! 😉 




Men nä nu ska jag sluta hålla på det, här kommer bilderna och jag låter dom får tala för vad jag har varit med om idag! (Måste bara förvarna om fula egobilder också..)
Chao 😘❤️












































































På tal om odlade skogar som vi även har i Sverige, men här i Brasilien ska det tydligen vara spikraka skogar också 😉😆 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0