Glad/God/Trevlig Första Advent!

2013-12-01 @ 12:16:35
Ja Vad ska man säga? Glad, God eller Trevlig Första Advent?! 
Här är set grått och kallt idag, är väl runt 23grader men det blåser och är molnigt 😕 ingen direkt toppendag om vi säger så.. Hoppas ni har roligare väder hemma! Ni får gärna uppdatera mig lite om hur det är hemma genom att kommentera 😉

Vi pratade om att baka lussebullar idag, men vi får se, Adri har åkt iväg en stund men är tillbaka till 11-isch sa hon. Så då får vi se vad som händer. Jag ska ta och äta lite frulle nu tänkte jag. Sen blir det att skriva om resten av gårdagens roadtrip här på bloggen, kommer lite fina bilder då också ☺️ 

Menmen tills dess får ni nöja er med min utsikt från sovrummet idag 😘 Chao 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0