Whiiie underbart!

2012-09-11 @ 21:52:36
Ja som rubriken säger så är det mesta rätt underbart just nu :D Idag har jag bokat Studentkryssning i vår och just nu sitter jag och dunkar bra mysik på "min" nya dator, skolan har gett mig en egen dator av den anledningen att Real i Gävle krävde att jag hade en egen dator så nu sitter jag med en bra dator fram till 5 juni 2013, lycklig! :D
Igår va vi lediga så jag satt och pluggade hos pappa,, eller aa,, försökte plugga,, fatta nada av matten :( Men kemin gick utan problem (y) och idag har vi varit och paddlat med HV3orna och satan så kul det va! lite läskigt i början då det va rätt stora vågor och det gungade rätt bra i början men när man fått in en kläm i hur man gjorde så gick det as bra, har en känsla av att jag kommer ha lite träningsvärk i axlarna imorrn.. x) men de var det värt isf! Men nu ska jag upp i duschen och sen sussa. imorrn blir det Djursjukvård med veterinären Annica Boström och sen blir det träffa världens bästa Sofie! så efterlängtad dag på alla sätt och vis!
 
Nu hälde jag kallt te över mig... lyckat.. blött och jävligt nu ju.. -.-'
Aja nu måste jag sluta, ha det bäst!
XOXO Pim
 
här kommer en liten bild från idag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0