TRÄNINGSVÄRK...

2012-09-05 @ 08:04:08
Idrotten gick bra igår, är nöjd med mina resultat förutom att jag sprang 1km på 5min, fast gick 200m för att jag knappt andas när jag springer.. det är det jag ska förbättra till v49 hade jag tänkt. Menmen inte gräma mig i det nu! Jag cyklade hem från bussen igår med som vanligt,, dock var det inte världens mysigaste väder direkt... Himlen öppnade sig när jag gick av bussen och det spöregnade hela tiden och världens jävla motvind... -.- äckliga väder! Så nu kan
jag knappt gå... TRÄNINGSVÄRK I BENEN!!!..... x(
men när jag kom hem så satte jag mig och körde lite bil, gick riktigt bra faktiskt :p endast två motorstopp när jag för första gången någonsin startade i uppförsbacke (y) peppad som satan nu att jag ska fixa det! Är ju en riktig perfektionist (fråga mina närmaste vänner ^^) så minsta fel är inte okej! Så ni ska ja nöta satan på att få det perfekt!Jag måste bara få tacka världens bästa Sofie för att hon tvingade mig att köra med henne i somras, den sparken i baken var vad jag behövde och sen finns det dom som tvivlar på att jag kan och det peppar mig också att lyckas. Men tack Sofie! :D

Nu sitter jag iaf på bussen till skolan för att ha en heldag med Djursjukvård, Kul! Undra vad vi ska lära oss idag c:
Jag ska bara lyckas ta mig upp till skolan också... Kommer ta min evigheter.. brukar ta 5min x) och åker nog hissen upp också annars kommer jag nog inte upp x( ONT!
Men ha det bäst för nu ska jag lyssna vidare på musiken som dunkas i mina lurar (y)
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0