Torsdag

2012-09-07 @ 10:07:06
Igår va det kemiplugg i Gävle och på eftermiddagen va vi på Gevalia. Fick gå in där allt händer, dricka gott färskt kaffe osv. As coolt! Vi slutade 14.25 så Hanna hann springa till tåget men jag missade det med 30sek... Så fick åka expressbuss till Tierp och sen byta buss där för att åka till Gimo. Det va rätt enkelt och skönt så nu vet jag ett alternativt resesätt sen när Upptåget börjar krångla i vinter :p jag kom hem vid 18-tiden iaf och då va det bara att kasta i sig lite mat och sen ut och fixa Ella för träning i Gimo :) träningen gick väl helt okej.. mer mordförsök än sammarbete typ :p men när hon inte sprang på två ben så va hon rätt så fin faktiskt :) "mordförsöksfilmen" kommer senare när jag har tillgång till dator. ;p nu börjar vi snart vår första Matte D lektion här uppe i det jäättevarma Gävle.. ska bli kul! :) men ni får ha det så bra tills vidare!
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0