Rolig dag!

2012-09-12 @ 21:40:41
Idag har vi ju som sagt Djursjukvård hela dagen med Annica Boström och vi det va en väldigt lärorik och rolig dag! vi fick se en massa operations instument m.m vilket var väldigt intressant. Efter skolan skulle jag ju ha träffat världens bästa Sofie men det blev inte riktigt som vi tänkt oss denna gång heller så till nästa gång har vi kommit fram till att vi ska ta en dag när båda är lediga och sen gå och gömma oss så att ingen kan kidnappa oss (a) Hoppas på att det kan funka!
Så ist åkte jag hem och red min underbara Prinsessa som var vääldigt fin idag :D och sen red jag Lorento som också va fin förutom när han försökte hoppa mig ur sadeln.. men är väldigt nöjd med båda två idag, red på åkern och jobbade lite volter och att dom skulle va allerta för hjälperna både framåt och bakåt. dock är jag fortfarande VÄLDIGT försiktig med förhållningar och halter på Ella då hon så lätt surar ner sig och börjar slå osv. så där fokuserade vi mest på att komma iväg framåt efter varje igångsättning och avsaktning och idag skötte hon sig ovanligt bra så det va skönt :) Alla hästarna fick nya dojjor idag också så nu är dom fina i fossingarna igen (y)
 
Nu har jag duschat och ätit så snart blir det sängen för imorrn bär det av till Gävle :) två studiebesök imorrn, först ska vi till Cloetta/Leaf och sen ska vi till Reningsverket. Cloetta kommer nog bli lika intressant och kul som på Gevalia men ett reningsverk har vi redan varit på här nere i Uppsala och det är bara tråkigt..
När jag kommit tillbaka till Uppsala sen så ska jag fixa en liten sak som jag tyvärr inte kan säga här för det finns risk att den människna läser denna blogg ;) så ni får gott vänta tills efteråt! sen när jag fixat det så blir det till Alunda och systrarna och "storebror" för att plugga inför högskoleprovet.
 
Men nä nu måste jag packa och fixa till imorrn och sen sova.
Ha det bäst!
XOXO Pim
 
Världens finaste Prinsessa ♥                                           
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0