Pluggapluggaplugga

2012-09-21 @ 14:22:10
Den här veckan har jag pluggar en hel del, hade bl.a bokanalys skrivning av Frankenstein i måndags och läxförhör på medicinska termer inom djursjukvården i tisdags och sen haft några små inlämningar osv. Har inte ridit på hela veckan heller då Ella trampat av sig ena framskon, trots bootsen.. sen va hon lite varm i frambenet som hon trampat av skon på i fortgår och igår kväll men imorse va hon fin igen. Och mamma har köpt sådana där fula "skor" som man bara spänner på för att jag ska kunna sätta på en när hon trampar av sig ena.. så när jag kommer hem från Gävle så ska jag testa skon och sen ut och rida en stund så hon får göra av med lite energi :) ska bli skönt att få sätta mig på hennes rygg igen, känns som as länge sen nu :( men nu ska jag räkna vidare på min jätte roliga matte... (Y)

Ni får ha det så bra tillsvidare!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0