Mycket trevlig pratstund

2012-09-04 @ 08:41:29
Igår fikade jag med Adriana efter skolan, vi hade en jättetrevlig pratstund! hon flyttar ju snart till Brasilien i 2år :o galet!
Igår överlevde jag även 3ans (mitt sista) skolfoto, kan väl inte direkt säga att det kändes bra men vem vet man kanske fick någon bra bild trots allt :p
Kom i säng alldeles för sent igår också... Pluggade körkortsteori hela kvällen när jag kom hem (y)
Juste jag har kortat min tid att cykla från bussen i gimo-hem som är 1mil från 55min till 30min på två månader :D lite stolt faktiskt!
Men nu sitter jag på 3an påväg till UTK-hallen för att ha idrott :) vi ska göra lite tester som vi sen ska testa igen efter att vi följt vårt träningsprogram till v.49 :) men nu måste jag sluta, ha set bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0