Huvudvärk..

2012-09-14 @ 21:24:20
Igår va vi som sagt på Leaf/Cloetta och på Reningsverket. På Cloetta hade vi väldigt kul, vi fick nämligen göra eget godis :D vi fick smatsätta och färgsätta vår egen "bilsmet" och sedan formgjuta dom i svampformer, otroligt kul hade vi! och så fick vi en varsin påse med godis och läkerol m.m (y) På Leaf i Gävle som nu är uppköpta av Cloetta så gör de Ahlgrens bilar, Svampar, Läkerol, Jungelvrål, Zoo, Fruxo, Gott och Blandat och såklart även min lilla favorit nämigen PimPim båtarna :D
Efter detta trevliga besök så åkte vi till ett lite mindre trevlig ställe om jag ska va snäll,, nämligen Reningsverket där de renar Avloppsvattnet från Gävleborna.. luktade illa, såg vidrigt ut och allt var allmänt äckligt! och bara tanken på att det "rena" vattnet släpper dom sedan ut i Östersjön :s usch!
Efter det blev det iaf till staden och fixa grejen jag skulle fixa som än så länge är hemlig ;) och sedan blev det till syster för att plugga till högskoleprovet = Inget pluggande,, som vanligt när vi ska göra nått sånt ;p haha
så vi kollade tv ist,, jag har bestämt mig för att följa tre serier och det är Kockarna Kamp, New Girl och Två Panka Tjejer och alla tre går direkt efter varandra på TV4 på torsdagar, snacka om perfekt!
 
Idag har vi räknat matte i Gävle heela långa dagen... äckel matte! jag fattar ingenting och gjorde ju inte saken bättre att jag fick världens huvudvärk efter lunch eller att vi fick veta att vi har prov på fredag nästa vecka.. 8.30 vilket betyder att jag måste åka HEMIFRÅN 06.05... så jag hoppas verkligen att jag och hanna får göra provet i Uppsala på måndagen efter ist.. annars dör jag!
menmen pga huvudvärken åkte jag hem 14.30 ist för 15.30 och åkte med mamma till Östhammar för att lämna storvagnen på marknaden hon ska stå på imorrn :) Huvudvärken släppte när jag fått vila en stund på tåget men kom tillbaka nu på kvällen här hemma.. drygt!
Imorrn ska jag troligtvis träffa en polare om inte den personen är alldeles för bakis imorrn ;) firma fest idag där friman bjuder = fylleunge íkväll och bakis as hell imorrn, mysig unge ;)
Men nu måste jag springa ut i stallet och kasta åt hästarna lite kvällshö innan jag själv nog hoppar i säng,, är svinigt trött :( vet inte varför heller...?..
Men ni får ha det så bra så höres vi!
XOXO Pim
 
Bilder från de olika studiebesöken kommer i ett eget inlägg imorrn! :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0