Fotboll UEIF-KIF!

2012-09-23 @ 18:14:48
Imorse tömkörde jag Lorento en stund sedan jobbade jag även honom lite barbacka, gick rätt så bra, lite stel hit och dit men annars så helt okej, han slängde inte av mig iaf :p
Efter det kom Sofie hit och vi fikade lite god kladdkaka från Linda och sedan bar vi oss av mot Björnvallen för att kolla på Upplands-Ekeby IF's Herrlag när dom mötte Knutby IF's Herrlag i seriefinalen, och gissa vilka som vann! UEIF såklart med 4-0 :D Duktiga pojkar!
Efter det åkte vi hem hit och fikade lite till ^^ och sedan åkte vi och hämtade lillebror i Alunda där han har dömt pingis hela dagen. och sen nu så har Sofie åkt hem till sig och jag borde ta fram matteboken och plugga till provet imorrn.. BLÄÄ! Hej ditt stora feta IG..-.-'
menmen hade tänkt rida Ella idag med men eftersom hovslagaren inte hört av sig eller kommit så har hon fortfarande bara en framsko.. så antingen får jag dra av den andra skon ikväll om inte hovis kan komma imorrn eller nått.. kan inte vänta längre nu för Ella håller på att dampa loss i hagen av överenergi x)
See you later alligator!
XOXO Pim
 
Grattis till dagens vinst och seriefinal segern! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0