BRF-funkis

2012-09-09 @ 19:52:07
I helgen har jag varit funktionär på Björklinge RFs hopptävlingar :) fick vara banchef båda igår och idag. det har varit kul att se alla gamla man tävlat med och mot och sånna man känner osv. dock tog det rätt bra på krafterna att jobba två heldagar, sovit 16-19 och är fortfarande trött :p frös också satan när jag kom hem så trodde jag hade dragit på mig en förkylning till.. men nu är det bättre så det va kanske bara för att jag va så trött, hoppas(y) 
nu har jag ätit middag och ska nu kolla lite efter sadelmagasinets hemsida,, måste fixa ny sadel till Ella nu, sittter som en kratta i Moritz gamla på henne.. det är sjukt så olika man sitter i samma sadel bara för att den ligger på olikt byggda hästar, jag satt tex asbra i den på Moritz och då va den lagom stor men nu på Ella så är den för stor och jag hamnar i obalans. skulle aldrig komma på tanken att hoppa 135 i den nu men på Moritz så va det ingen tvekan om den saken :) så sjukt att det kan va sån skillnad tycker jag. Menmen är det någon som varit hos Sadelmagasinet i Stockholm och köpt sin sadel? är dom bra? :) 
Nä nu måste jag lägga mig och läsa Frankenstein.. sega bok -.- men den är lite bra också men fruktansvärt seg.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0