Bild bomb!

2012-09-22 @ 20:29:45
Ja jag har ju lovat att ni ska få ett inlägg med bilderna från studiebesöken osv..
Jag tänkta bra skriva lite om de senaste dagarna lite fort. Igår fick det bli en skrittur på Ella i mörkret, eftersom hon ofta trampar av sig sina framskor så har mamma köpt såna där skor man sätter på utanpå för att jag ska kunna sätta på en på den hov hon har trampat av sig skon,, så igår testade jag för första gången och det gick helt okej, lite ojämt gick hon men det funkar att skritta och trava i så jag kan hålla igång henne tills hovslagaren har tid att komma och sätta på den andra skon :) Efter det kom Sofie och Axel hit och snackade skit en stund, Sofie har ju fått körkort nu ;) och idag har jag ridit Lorento i regnet och sen ingenting mer. Sofie, Axel och jag skulle ha åkt till Barkarby på bilträff ikväll men blev inte så, så nu sitter jag ensam hemma i skogen och har inget att göra :)
menmen här kommer bilderna!

Nu har min älskade moppe blivit såld, och ersatts av en röd Peugeot speedfight 2 (bögpluka) :p


Två otroligt fina kvällar ute på sjön i vår fina lilla fiskebåt med min älskade familj!
Dessa fotspår i sandbunkern på Olandsbygdens golfbana kändes lite för stora för att vara från en hund? va dessutom 1,5m mellan spåren :s


Bunkerkrattning en molnig sommardag :) men det är tur att såna här krabater kan göra ogräsrensning rolig, dom tyckte visst att jag störde lite ^^

Dra bort tejp fick jag också göra..
Ogräsplockning en hel dag utan vantar gjorde ont kan jag ju säga :p

Min fina Saffire, Saffi :') Världens monster men ändå så söt!

Blev två dagar i Stockholm innan skolan började också, med mina två fina vänner Linn och Nicole Blomdahl

Vår egna lilla vänskapskrets!
Larven Rufus :)
Gräshoppan Size XL
Ödlan Rosita

och idag utökades den även med korsspindeln Sigrid ;)
Våra fina vänner här ute i skogen!
 
STUDIEBESÖK
Gevalia
Packningsavdelningen

Lagret

Vår otroligt fina klädsel på vår trevliga rundvandring ;)

Leaf/Cloetta




Vi fick smaksätta och färgsätta våra egna godissvampar gjorda på Ahlgrens bilarsmet, våra blev gröna med mangosmak ;D Smeten va god kan jag lova ^^
Sen fick vi en stor påse fyld med Godis och Läkerol :D

Sista bilden får bli på fina Tindra som åkte hem till sig i slutet av Augusti :( Saknar fina tjejen!

Ha det så bra tills vidare nu ska jag ut och ta in hästarna sen blir det tjocka framför tvn med lite chips :)
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0