58 av 65 rätt

2012-09-02 @ 19:27:00
Idag skulle jag ju ha träffat Sofie, men blev tyvärr inte så "/ jag känner mig sämre i halsen och näsan och sen kunde jag inte ta mig någonstans heller då jag inte hade så stor lust att cykla när jag är sjuk. men kommer träffa henne på bussen imorrn som tur är iaf :)
Idag har jag ist tvättat och städat rummet och när jag skulle dammsuga golvet så slutade det med att jag damsög hela nedervåningen och städade hela köket :p ibland måste man ju va lite duktig ^^ Sen har jag suttit vid datorn och pluggat körkortsteori,, och på slutet så gjorde jag ett testprov och fick 58 av 65 rätt (52rätt är godkänt) :p så den delen kommer nog inte vara mitt största problem tror jag,, nu måste man bara lära sig köra bra också x) och nu sitter jag och uppdaterar lite spotifylistor med nya låtar (y) men strax blir det ut och fodra och kolla till hästisarna en snabbis. Imorrn är det skolfoto i skolan och sen blir det plugga kemi med Hanna och sen en 3timmar lång svenska lektion... drygt som satan o.0 men är klar med den kursen till jullovet som tur är!
Aja hoppas ni har haft en bra dag ni med!
Ha det bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0