Vild katt!

2012-10-02 @ 14:43:20
Tjenare!
Nu på förmiddagen har jag pluggat och skrivit min projektplan, vilket har gått bra, är nästan helt klar och den ska in nästa vecka så det känns skönt :) Nu tänkte jag ge mig ut på en liten tur på min fina Prinsessa och sen blir det matteplugg för hela slanten.. någon som vill hjälpa mig? bara att komma förbi då! c:
Men först måste jag få nått i magen innan den äter upp mig inifrån..
juste jag skulle gå ut och gå med Saffi idag för hon dödar vårat hus men jag ville inte släppa ut henne själv eftersom hon inte är kastrerad än.. men tror ni inte saten kröp ur kopplet eller.. -.- så nu är hon ute och leker på egen hand ändå och ingen är lyckligare än hon :p får se om hon tänker komma in ikväll eller om jag just blev av med min katt :p menmen en katt mer eller mindre vad gör de? ^^ hon är ju endå en ren jävla bitch så hon kan lika bra stanna ute ett tag och göra av med lite överenergi x)
Nä nu måste jag springa och äta så jag hinner rida innan det blir mörkt.. är grått och tråkigt ute :( Vill ha lite höstsol nu tack!
Ha det bra så länge så kommer det kanske ett inlägg ikväll, x-factor ikväll med så får se om jag hinner blogga innan dess :)
XOXO Pim
 
Saffipaffi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0