Underbara dagar!

2012-10-07 @ 20:42:25
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag hann verkligen inte,, stressade igenom morgonen med utsläpp av hästar och avplockning av Ellas andra sko,, sen fixade jag mig för att sätta mig på moppen och åka till bussen som skulle ta mig till Öregrund och höstmarknaden där :) men tror ni inte jag missar bussen med 1min då såklart... och eftersom det är helg så går den bara en gång i timmen.. så då irrade jag runt i gimo för att hitta upp till Bruksgymnasiet,, och efter lite vägledning av mamma så hittade jag dit (Y) där stod iaf Janne med en av mammas Härjedalsvagnar för det va bomässa där. :) och när jag väl hittat dit hann jag bara vila i 15min sen va det dax att ge sig av mot bussen igen,, strålande fint väder så jag njöt verkligen av min lilla promenad runt Gimo!
väl i Öregrund så gick jag till mamma och sa hej och frågade om lite småpengar så jag kunde köpa remmar :D bästa med marknader! sen gick jag runt på marknade en stund och hittade en fin liten vän!
Är han inte snygg?! :D
 
sen begav vi oss hem, men vi kunde ju inte låta bli att gå in på Coralle när vi ändå va där, dom hade 50% på allt i outleten :O GALET! och jag hittade ju ett par röda Intec stigbyglar så jag kunde ju inte låta bli eftersom dom jag har hemma är dom bästa jag någonsin haft! så nu har jag ett par till varje sadel = LYCKLIG!! :D rekommenderat utgångspris på dom är 1099 och jag betalade 200kr :o sjukt! och sen hittade jag ett par billiga bakskydd till Ella som fick följa med hem för 75kr (y) och sen fick jag VÄLDIGT bråttom hem! skulle hinna duscha, fixa mig och äta på 1,5timme :o omöjligt typ..! men vid 20 begav jag mig till en vän för att umgås, kolla film och ha en mysig och trevlig kväll, och jag kan inte säga annat än att det blev den verkligen! längtar redan tills nästa gång ^^

finfina saker!
Imorse vaknade jag med strålande varm sol i ansiktet, helt underbar morgon! Sen när jag kom hem mitt på dan så red jag och sen städat rummet :) Ellis va lite bråkig men inte så konstigt när hon har stått sen i tisdags.. men efter en stund lyssna hon bättre. Mitt rum såg ut som ett krig hade pågått där! KAOS! men efter lite undanplockning och dammsugning så ser det ut som ett rum igen (Y) skönt!
Men nu måste jag ut och ta in hästarna sen blir det nog sängen rätt snart, skola imorrn ju, fast bara obligatorisk från 12.15-15,30, sovmorgon (Y) åker med mamma så slipper lång bussresa också, Guld!
Ha det kung vänner!
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0