Två dagar på några meningar.

2012-10-13 @ 19:32:50
Igår blev en väldigt trevlig kväll :) alltid lika mysigt att vara där!
Idag blev den en mysig men kall tur på Ella, red mest igenom henne inför imorrn :) hon gick helt okej, lite bråkig men inte så farligt. efter det tog jag bilen och körde en stund här uppe på grusvägarna i skogen, gick faktiskt bra, men blir så arg när det inte blir perfekt,, men nu funkar det mesta här hemma så nu måste jag bara börja köra på stora vägen med pappi och mammi :) sen så ska ni se att även jag har körkort (Y)
Nu är det snart mat och sen ska jag ut och tvätta Ellas man och svans... skitiga till 100.. lera, flott och annat snusk..

Aja nu måste jag springa. Ha det kung!
XOXO Pim
 
Var väldigt frussen när jag kom in igen och då finns det ju inget bättre att värma sig med än varm choklad och rostade mackor :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0