Tror det är dags att börja använda säkerhetsbälte på bussen!

2012-10-11 @ 09:10:52
Hej! 
förlåt att jag inte blogga igår,, men hann verkligen inte :(
igår hade vi Djursjukvård med Annika hela dagen och sen hade jag mäte med Syven sen åkte jag hem. väl hemma gick jag ut och red Ella och testade rida i sporrar för att se om det kunde ge någon effekt men det funkade bara en stund sen började hon trotsa och strunta i mina hjälper igen... någon som har något bra tips mot sånt? börjar tröttna nu.. 
menmen när jag va klar i stallet så duschade jag och sen va klockan 20 så då startade jag datorn pch började söka efter universitet och olika utbildningar, börjar få lite panik över att jag inte vet vad jag vill göra efter studenten i vår :o först och främst är det sjukt att det nu är dax för mig att ta studenten i vår, känns som om det va igår jag tog "grundenten" men det är snart hela 3år sen :o SJUKT! 
Aja tillbaka till verkligheten, efter det så gick jag iaf och la mig vid tio i tio för att orka upp imorse. 
Imorse va det MÖRKT när jag vaknade :( blöö! kasta mig upp, fodra hästarna, fixa mig, åka moppe till bussen, väl på bussen så kom jag inte så långt innan vi hamnade i en bilkö, kan ni fatta en BILKÖ på LANDET :O :S kädes bara helt fel, men efter en stund så fick jag se anledningen,, en lantisbuss hade kört av vägen vid Spånga vägskäl :( usch! den hade prejat ner Östhammarsskyten och kört rakt ut i hagen på väg mot Alunda :( hoppas ingen skadade sig! undra vad som hände egentligen eftersom det inte har varit minusgrader inatt, tror jag ska ta och börja använda säkerhetsbältet på bussen nu också! 
menmen nu måste jag sluta, är snart i Gävle för 5timmar Kemi B.. ni får ha det kung!
XOXO Pim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0