Saknar min Kung!

2012-10-05 @ 07:48:15
Du är den bättre halvan av mig. nu är du långt där borta i fjärran med en ny lite flicka på din rygg. saknar dig om och om igen och önskat flera gånger om att när jag öppnar stalldörren så är det dina gnäggningar jag hör, men nu hörs bara Sherrys på mornarna.. vill känna känsla att kunna gå in till dig och lägga armarna om din hals eller fläta in fingrarna i din fina vita man eller bara känna kärleken till dig när du la huvidet i min famn eller gav mig en stor blöt puss i hela ansiktet :'( 
I break my promises! jag hade lovat dig att du skulle få stanna hos mig resten av livet, men jag kunde inte se dig bli sårad när jag inte red dig, du hatade mig så mycket då och det klarade jag inte av. du va det bästa som hänt mig, ingen kan ta din plats i mitt hjärta eller i min saga, min fina kung! en dag lovar jag att om jag får chansen så ska du stå i mitt stall igen, jag älskar dig, då, bu och föralltid min saknade vita kung! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0