restid

2012-10-05 @ 17:14:45
ja nu är jag påväg hem då, har precis lämnat örbyhus bakom oss :) vi valde att åka buss 817 från Tierp till gimo ist för till stan först och sen till gimo.. anledningen är för att båda skulle till gimo och vi kommer 30min tidigare dit än om vi åker runt stan hem :) rätt så skönt kan jag ju lova.. en polare frågade igår hur lång tid det tog att åka till Gävle hemifrån mig, så då började jag räkna och efter lite enkel matte så kom jag fram rill att jag spenderar 5timmar om dagen på resande fot på torsdagar och fredagar, vilket är rätt sjukt egentligen eftersom jag sedan går i skolan från 9.30-15.00 vilket är 5,5timme,, det ska alltså betyda att där har 10,5 av 24timmar gått, sen måste jag sov minst 8 för att orka och då betyder det att jag har 5,5timme till att hinna rida och mocka vilket tar ca 2timmar i stallet om jag rider en häst och sen äta, plugga, träna, duscha osv,, jag kan lugnt säga att mina torsdagar och fredagar är rätt fullsmockade .. :p rätt sjukt när man tänker på det faktiskt, men jag klagar inte vi har bra lärare och kul i skolan i Gävle så det är värt det :) 
Nu har vi kommit till österby så snart hemma (y) blir väl till att mocka och pyssla med Ella sen blir det X-factor ikväll :) 
Någon av er som följer X-factor? 
nä nu måste jag sluta innan jag börjar må illa av skrivandet..
XOXO Pim
 
ser ni vilken fin sol som tittade fram imorse, det förgylde min dag! älskade höstsol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0