Promenad, Snö, Storm, Skjuts och Kosmos

2012-10-26 @ 23:15:00
Igår stannade jag hemma från skolan, var så sjukt trött och hade ont i huvudet när klockan ringde 05.30 så bestämde mig för att stanna hemma och skippa att åka till Gävle, var väldigt skönt kan jag lova! :) Crazy kom igår också, mer info om det finns i det tidigare inlägget som heter "Crazy Sign".
Gick ut och gick i skogen med min lilla donna också för hon kändes fortfarande inte helt bra i benen så valde att mortionera mig själv också lite. ibörjan gick hon typ på mig och snubblade över allt.. men efter lite uppläxning så kom hon ihåg hur det va man skulle göra när man gick i skogen med matte ;p Traskade över stockar mm så hon fick lyfta benen hon fick även hoppa över diken (i skritt) både vatten fyllda och tomma, och det sköna med min flicka är att hon bara kollar en snabbis och sen skuttar över, No Big Deal liksom, :D så otroligt skönt eftersom det är sån hon måste va när det kommer till terrängen, inte bry sig utan bara skutta över :) Igår kväll kom första snön också, trodde inte jag skulle bli glad över snön men när den kom så spred sig en glädje i kroppen som inte har funnits där på väldigt länge, så jag säger HEJ & VÄLKOMMEN SNÖN!!
 
Idag blev det Matte i Gävle som vanligt, sen hämtade jag ut New Body katalogerna till klassen och lyckades tigga till mig skjuts hem av Jack, snacka om världens snällaste :D slapp cykla i stormen (y) stod och väntade ute en stund på Jack och då höll jag bokstavligttalat på att blåsa bort :o Usch vad kallt det va kan jag lova!!
Efter det käkade jag och nu sitter jag här vid datorn och chillar, borde egentligen fixa lunch till imorrn..
Tagga Högskoleprovet imorrn då, nervös? svar: JA!!
Aja har inga krav, ska bara se vart jag ligger och se hur mycket jag måste plugga till nästa gång som är i vår :) det kommer nog gå bra, hoppas jag..
Nu ska måste jag fixa till imorrn och sen sova, 8.00 måste jag va på Bruks i Gimo för inskrivning,, yeay..!
Ha det kung! och håll en tumme för mig imorrn!
XOXO Pim
 
Blev några bilder på Kosmos som satt och va så fin i solen på trappen igår :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0