Oskyldiga dör pga dig äckliga Cancer...

2012-10-08 @ 17:50:16
Nu är jag hemma men jag är blöt, så otroligt skönt att kunna åka moppen nu ist för att behöva cykla som jag gjort innan! (: Dock tyckte inte att väderguden att det skulle få va fint väder hela dagen idag... elakt! så såklart skulle det börja regna när jag kommer till gimo.. äckliga väder!
men när jag kommer hem så får jag ett sms från Sofie där hon frågar om jag visste att Daniel Hällgren hade dött i helgen :o Jag gick i samma klass som Daniel i 8an och 9an i Alunda och jag antar att Sofie har gått i samma klass som honom sen 6an. Vår klass var inte direkt den snällaste mot Daniel jämt och nu när man tänker tillbaka så känner man sig så elak att man aldrig sa ifrån eller tog hans parti. Ångrar att jag va så feg och inte stod på mig, jag hatar verkligen mobbning och jag brukar alltid vara stark och stå emot grupptryck men jag vet inte varför jag inte alltid gjorde det i det här läget också.. FY Pim! aldrig göra om det misstaget igen.
Tydligen hade han dött av cancer i ryggen och jag tycker det är så orättvist..! varför ska alla oskyldiga snälla personer få cancer för?! :( Min mormor fick bröstcancer för ett par år sen men hon hade turen och bli av med den, men ändå varför ska den finnas för? kan ingen bara utrota skiten så vi slipper alla sorgliga abrupta slut?! Jag hatar verkligen sjukdomen Cancer!!!   Jag tycker så synd om Daniels familj, släkt och vänner, han blev ju bara ynka 18år, helt sjukt..! att det ens är tillåtet att dö så ung,, borde vara förbjudet och omöjligt såklart!
Nä usch inget är rättvist här i livet,,
Vila i Frid Daniel Hällgren! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0