Nice day

2012-10-01 @ 22:56:54
Idag har varit en riktigt "nice day",, har varit ledig vilket jag är i hela två dagar till :D har pluggat lite, gått ut och sprungit med Ella och bara haft det trevligt i min ensamhet här ute i skogen :) kollade fronter för att se vad jag fick för betyg på matteprovet och det va som väntat.. IG.. så på fredag skriver vi om det! Sen har jag fixat ihop en liten film från gårdagens hoppträning som ligger ute på bloggen redan och kollat på X-factor såklart!
Och nu har jag plockat in hästarna och ska strax borsta tänderna och sen sova tror jag, om jag inte tar och kollar på The Lucky One, den är så bra! :')
Imorrn blir det rida Ella, skriva mer på min projektplan till projektarbetet och sedan såklart plugga MATTE!!! Måste fixa den där skiten nu.. har bra jävla lust att skita i kursen men då får jag inte fullbehörighet och då har jag kämpat med det andra i onödan.. så nu blir det matteplugg för hela slanten i två dagar!
Men ni får ha det så bra, och kika lite på bilderna och filmen från igår också ;)
Godnatt och sov gott då!
XOXO Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0