Leta inte efter blondinen

2012-10-31 @ 20:11:10
Japp som rubriken säger så kan ni inte längre leta efter en blondin för att hitta mig ;) utan nu får ni leta efter en rödbrunhårig tjej ;D Sofie färgade mig idag och jag är så sjukt nöjd! Efter en skumtoning och två olika fäger så blev det klart (y) Så skönt att slippa vara den där blondinen längre,, hade tröttnat på det nu, fick ju färga utväxten hela tiden och jag såg ofta blek ut på bilder eftersom jag har svårt att bli brun och även lätt tappar färgen så nu när jag är brunett med röttinslag ist så ser jag inte lika blek ut enligt mig själv :)
Ella fick vila idag eftersom jag va hos Sofie typ hela dagen och nu ska jag snart äta kylling till middag sen blir det in med hästarna och sen sängen :)
Ha det kung!
XOXO Pim
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0