Klumpeduns...

2012-10-20 @ 13:23:57
Igår va det matte i Gävle som vanligt, började med kapitel 3 och äntligen är det något som man fattar och som faktiskt är enkelt :D blir så mycket roligare då!
Tog 15.05 bussen till Tierp och sen bussen till Gimo därifrån, orkade inte vänta på tåget till Tierp.. väl hemma så va klockan as mycket och jag helt slut så Ella fick vila igår igen..Inte bra..! Aja kollade på X-factor och är nöjd med vem som åkte ut, har aldrig tyckt om Frida Sandén så jag är nöjd så länge inte Malcom, Isak eller Oskar åker ut :)
 
Idag har jag skrittat ut en stund på Ellis, gick ut i skogen en bit och märkte att jag verkligen MÅSTE göra det oftare!! satan så oförsiktig och klumpig hon är med fötterna.. :s hon snubblad fan över allt som kom framför hennes fötter, illa... så hedan efter får det bli minst en gång i veckan ut i skogen och luffsa över stock och sten! Efter det fixade jag stallet och nu sitter jag och dunkar musik och tvättar kläder och ska strax duscha :)
Sen blir det till höstmarknaden i Gimo där mamma står och sen till Sofie för att leka lite innan vi drar ut på krogen ikväll :D Kommer bli skojj!
Men nu måste jag kila för att hinna allt jag ska innan jag tar moppen till Gimo :) Ja jag vet,,jag måste skaffa körkort snart..
Ha det kung!
XOXO Pim
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0