Klättring och naglar (y)

2012-10-23 @ 15:06:00
Hej på er!
Idag klättrade vi på idrotten och det var satans kul! :D men efter ett tag när jag klättrat på den "buckliga" väggen så tappade jag kraften i fingrarna så kunde inte hålla fast i klättergreppen på väggen,, va asläskigt att känna hur all kraft bara försvann :s men det var väldigt kul att klättra och skulle lätt kunna göra om det! 

Jag och Mickis :D
Efter det så fick jag leka model åt Josse som behövde någon att göra gelnaglar på :D är så nöjd med dom!
 
 
Sen begav jag mig hem och red Ella sen begav jag mig till bästa Alex och umgicks en stund :)
Ellis gick bra, red bara igenom gångarterna lite snabbt barbacka för att hinna innan det blev för mörkt.
Ha det bäst!
XOXO Pim
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0